בהינתן מושבים תפוסים במטוס וכמה שורות יש במטוס, צריך להחזיר כמה משפחות אפשר להושיב במטוס, כשמשפחות (ארבעה אנשים) יכולים לשבת רק אחד ליד השני, בכל שורה יש 3 - 4 - 3 מקומות.
ריאיון טלפוני באמצעות HR הסבר על המשרה בכלליות ציפיות שכר
לאחר מכן במידה ויש התאמה ממשיכים לראיון טלפוני עם מנהל מהתחום שבו מוסבר על המשרה לפרטיה ובסיום השיחה נשלח CASE STUDY בנושא המשרה
שאלות מתוך הראיון
CASE STUDY מדבר על שרשרת האספקה ניהול הזמנות לקוח ועד שליחת המוצר ללקוח.
ההזמנה שמתקבלת ומעובדת על ידי צוות הזנת ההזמנה. לאחר עיבוד. מחסני הצד השלישי מקבלים הודעה על ההזמנה ושולחים את הסחורה ישירות ללקוח.
מצורפת רשימה של ההזמנות הפתוחות שיש למחסן. הרשימה כוללת גם הזמנות פנימיות בשווי 0$ הדרושות לתמיכה לאחר המכירה בשטח לקהל הלקוחות שלנו.
המטרה שלך כמתכנן היא לנהל את צינור ההזמנות כדי להבטיח את זמן האספקה המהיר ביותר ללקוח מרגע קבלת ההזמנה בצ'ק פוינט.
מקבלים קובץ אקסל ובו נתונים על הזמנות שווי ותאריכים וצריך לתעדף ולתת הנחות איך תיעדפנו, לסמן 10 הזמנות מתוכם שהם הקריטיות לטיפול, טבלה מרכזת שתראה ביצועים לכל מחסן(מספר הזמנות, ערך ההזמנות , וזמן להשלמת ההזמנה).
עוסקת בפיתוח תוכנה לאבטחת מידע - תוכנות חומת אש ו־VPN.בסיסה הבינלאומי נמצא ברדווד סיטי, קליפורניה, ומרכזי הפיתוח נמצאים בתל אביב ובבלארוס.החברה נוסדה בשנת 1993 על ידי שלמה קרמר, מריוס נכט וגיל שוויד.